Väg56

 



Jag var tvungen att ringa gubbsingen och försäkra mig om att han inte är en medelåldersman, och det är han inte utan han jobbar på för fullt. Skönt. Men, fy så otäckt. Lite då och då sker det olyckor på väg56 och jag blir mer och mer rädd för att åka på den vägen. Sedan jag och gubbsingen träffades har jag dundrat fram på den vägen hur många gånger som helst utan att egentligen se den som alls farlig. Inte har jag dundrat fram helt laglydigt heller. Visst har jag tänkt på alla lastbilar som åker där, men aldrig varit orolig för att det ska hända något. Nu drar jag mig för att ta 56an om jag ska åka söderut, jag tar hellre vägen via Uppsala. Jag vet inte om det är för att jag blivit klokare och mer försiktig, eller om det är lasten, som är det viktigaste vi har, som gör att jag tänker om. Hursom, jag är glad att det inte har hänt gubbsingen något. Ledsen för det åter skett en olycka på väg56 - en ganska farlig väg.....

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!