Utvilad!

Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna, helt utvilad. Jag ser ljuset i tunneln (får man säga så?) och inser att vi så småningom en dag kommer att få sova hela nätter igen. Så skönt. Visserligen har Simon vaknat inatt och gråtit, men det var bara en gång, han åt inte och han somnade om efter en liten stund. Sedan fortsatte vi att sova allihopa. Dessutom sov vi nog hela familjen vid tio-tiden, så vi har sovit länge. Det känns i hela kroppen att jag har fått vila. Att jag hann ta en dusch i lugn och ro imorse gjorde det hela helt underbart.    :)

Så, utvilade och glada ska vi under förmiddagen ta en liten promenad till affären för att handla, och efter lunch ska vi åka iväg på en tur. Gubbsingen har åkt iväg på jobb igen men blir förhoppningsvis inte allt för sen hem ikväll. Nu, lite kaffe och sedan ut.

Ha en skön lördag!   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!