Sått lite gräs

Igår kväll när vi var iväg hela familjen och handlade mat på ICA Maxi, köpte jag hem gräsfrön. Idag när vi var ute i förmiddags passade Elias och jag på att så lite gräs, och det ska bli spännande att se vad det blir av det hela. Jag har aldrig sått gräs tidigare, så jag vet inte hur mycket frön man ska ha, hur lite, eller om det finns rätt sätt att så på? Så, vi free-stylade lite, Elias tyckte det var väldigt spännande, och nu får vi varje morgon följa hur gräset förhoppningsvis växer. Jag tror att Elias och jag är lika spända båda två.    :)
















Givetvis får gräset stå i den fina krukan Elias målade i maj förra året. Elias tycker om sin kruka, och jag tycker den är så jättefin så självklart ska den vara framme.    :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!