En förmiddag i lekparken

När jag i i tisdags var iväg på 1årskontroll med Simon träffade jag på en mamma till en av Elias dagiskompisar. Hon tyckte då att vi skulle ta oss till lekparken idag torsdag, och där har vi varit en stund denna förmiddag. Redan igår frågade jag Elias vid middagsbordet om han ville leka med sin kompis i lekparken, och svaret blev ett 'Jahaaaaa!' med längtan i rösten. (De har inte träffats på två veckor nu eftersom Elias har sommarlov.)

Nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig då det tog mig och småkillarna en himla tid att komma iväg, och när vi äntligen packat dubbelvagnen för att ta oss en promenad till lekparken började det regna. Som tur var var det en liten liten regnskur så vi tog oss iväg, men med bil, och Elias var jätteglad när han kompis dök upp. Så, nu har han fått leka med henne en stund idag och förhoppningsvis blir det fler gånger. Tyvärr hann inte jag och mamma H prata så mycket men en snabb kopp kaffe hann vi med i alla fall, och medan hon gick hem en kort sväng för att pyssla om deras minsting fick jag prova på att själv ha koll på Elias och en kompis vilket gick jättebra.     :)





Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!