Då är vi snart redo att......

Då är vi redo att fara iväg, jag och småkillarna. Det blir en kvällsfärd och förhoppningsvis somnar småkillarna snabbt i bilen, jag tycker att det är lugnast att åka då. Väskan med kläder är packad, ytterkläder och extraskor ligger i klädlådan i bilen, blöjorna som jag höll på att glömma är med (hur kunde jag göra det???), necessärerna är med, Emmaljunga-vagen är inlyft i bilen, babyvakten (som jag också höll på att glömma men som Elias påminde mig om) är med, små lappar till gubbsingen är skrivna, och kylväskan är fylld. Återstår att se vad vi saknar när vi väl kommer fram.      :)

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!