En shoppingdag i Birsta

Visst blev det en shoppingdag allt idag. Vid halv elva-tiden i förmiddags for vi iväg och efter klockan nio ikväll kom vi hem, gissa om alla är trötta. (Småkillarna var inte alls svåra att lägga ikväll.) Nu hann vi inte med alls många affärer, men vi fick nog med oss det vi var ute efter och framför allt tog vi dagen som den kom. Lunchade gjorde vi på IKEA och köpte sedan en våningssäng till det lilla lilla rummet här uppe i stugan och massa annat smått och gott. På Bauhaus köpte vi färg till lillrummet och sovrummet, så här ska det målas imorgon eller i övermorgon. För att hinna med ytterligare två stopp delade vi sedan på oss, så medan jag handlade mat med Simon var gubbsingen och Elias iväg till K-rauta och köpte nytt golv. Åh, vilket lyft stugan kommer att få när vi blir färdiga.     ;) 
(Jag hoppas i alla fall att det blir så bra som vi föreställer oss det.) 
 
 
 
Nu sover småkillarna som sagt. Gubbsingen och jag ska ta och plocka upp lite av det vi hittat idag och ska nog sedan krypa i sängs vi också. Jag har inte riktigt koll på vilket väder de har lovat imorgon, men jag hoppas på lite sol så att vi kan sätta igång och dona här. Säger:  
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!