Igår kväll somnade jag tillsammans.....

Igår kväll somnade jag tillsammans med Simon, och jag sov ända fram till sju imorse. Givetvis med några vakna stunder då Simon ville äta, ha nappen och rapa, men ändå sovit många timmar. Skönt att göra det ibland. Att jag somnade tidigt innebar dock att jag inte hann med det jag skulle ha gjort på kvällen, och imorse innebar det lite gråt och protester. Även om Elias älskar att välja kläder underlättar det att lägga fram vilka kläder han ska ha på dagis, eller ha på sig under dagen rent allmänt. Igår hann jag då inte lägga fram kläder på hans lilla soffa, där de annars brukar ligga när han vaknar, och det blev gråt och protester. Nu är dock monstertröjan på och Elias nöjd.   :)

En liten glad överraskning imorse var när jag ställde mig på vågen. Jag tycker inte om vågen. Men, idag visade den faktist lite trevligare siffror än den gjorde under hösten och sedan juldagen har jag gått ner fem kilo om jag ska tro den. I och för sig vägde jag mig då hos mina kära föräldrar, och idag vägde jag mig här hemma, men jag väljer att tro att jag har gått ner lite istället för att det kan diffa fem kilo mellan vågarna. Så, lite nöjd är jag.   *ler*

Om en timma ska Elias iväg till dagis och jag tror att Simon och jag åker iväg till ICA Maxi och handlar när vi ändå är ute och åker. Annars ska vi vara hemma idag och plocka. Jag har inte hunnit, eller rättare sagt orkat, plocka under helgen (skyller på förkylningen) och plockar jag inte på två dagar ser det ut som kaos här hemma. Så, det vore bra att få det gjort. Dags att ta tag i morgonsysslorna.

Ha en bra tisdag, alla!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!