God morgon!

God morgon!   :)

Jodå, visst fick vi lite sovmorgon imorse. Småkillarna vaknade vid halv nio (!) och det var så skönt att ha fått sova så pass länge. Simon vaknade första gången vid 06.15 och ville äta, vilket innebar många sammanhängande timmars sömn för min del fram tills dess, och sedan somnade han om. Nu känner jag mig utvilad, dock med ont i rygg och axlar då jag på morgonkvisten har legat lite konstigt igen. Men, jag ska sätta mig i massagefåtöljen om en stund och hoppas på att värken ger sig. 

Nu på morgonen har vi provkört vår spis och den fungerar alldeles utmärkt. Tvättmaskinen fick börja jobba redan inatt och verkar fungera jättebra den med. Dessutom fick vi ett strykjärn i julklapp av småkillarnas faster och kusiner så idag ska det strykas kläder. Skönt att ha saker och ting som fungerar som det ska här hemma. Tack alla, för julklapparna som vi verkligen har behövt denna jul!!!!    :) 

Dags för en morgonkaffe nu, sedan dusch och sedan blir det lek här hemma. Jo, och en tur i massagefåtöljen. Ha en bra allra första måndag detta nya år!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!