En ny dag och vardagen.....

En ny dag och vardagen börjar göra sig påmind. Elias jullov är slut och han är tillbaka på dagis, vilket han var jätteglad för. I bilen på vägen hem slog det mig att han och jag, och Simon givetvis, troligtvis alltid kommer att ha våra jullov tillsammans och jag kan tänka mig att de så småningom kommer att uppskatta att vara hemma och lediga i nästan tre veckor. Jag vet jag gör det.   ;)

Här hemma står tvätt och städ på listan idag. Trots att jag tycker att det är jättemysigt med juleljus och rött inser att det är dags att städa undan julen för denna gången. Funderar på om jag ska fuska bara lite och låta Elias fina adventsljusstake, kottkrans och tomtar stå kvar en liten stund till. De är så fina och att plocka undan dem redan nu känns ledsamt. Eller, så byter jag bara plats på dem.

Ha en bra måndag! Eller, tisdag! (Är vilsen på dagarna då det känns som att veckan börjar idag då dagis var stängt igår på grund av planering, och vi var nere hos mina föräldrar.)   :)

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!