Kväll nu

Vi har verkligen inte gjort många knop här hemma idag. Eller, Elias har haft fullt upp och donat hela tiden med diverse, men vi andra har tagit det lugnt. Det är kväll nu, småkillarna sover, och gubbsingen och jag ska däcka i soffan en stund innan vi tar oss upp och lägger oss för natten.

När jag nattade Simon ikväll råkade jag hamna mitt i en film på 7an, The Notebook. Jag brukar alltid ha TVn på när jag ammar Simon för kvällen så att jag själv inte ska somna, för om TVn är avstängd kan man räkna med att jag inte kommer upp mer den kvällen. Hursom, åh vilken underbar film det var! Jag fastnade totalt, och kunde inte alls hålla tillbaka tårarna i slutet av filmen. Fjantigt kanske, men jag är så svag för romantiska filmer. Måste dock se hela filmen då jag tror att även början är helt underbar och måste ses. Hur har jag kunnat missa denna?!? Jag älskar kärleksförklaringen nedan.....  



bild lånad från http://www.punjabigraphics.com/pg/romantic/



Nu som sagt soffan.
Nighty-Night!

Kommentarer
Postat av: Maddi

Åh ja den är såå underbar!!

2012-02-12 @ 16:31:48

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!