Känner efter

Så snart någon i min närhet får magsjukan, när jag hör talas om löss, eller nu när Simon har ögoninflammation så känner jag efter hur jag mår och givetvis känner jag mig konstig nu. Mina ögon kliar och det sticks, och jag bara väntar på att även mina ögon kommer att gucka igen under natten eller morgondagen. Suck.... jag vill inte bli sjuk. Jag har inte tid med det. Jag har inte ork till det. 

Nu är i alla fall alla tre maskiner igång (dvs disk- och tvättmaskin, samt tumlare), samt morgondagen förberedd så gott det går och det är dags för mig att krypa ner i sängen och ta kvällen. Jag räknar med ytterligare en orolig natt för Simons del, så det är lika bra att sova nu medan jag kan. Nya tag imorgon. 

Nighty-Night and sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!