This Means War

Det blev film ikväll, This Means War. Jag skrattade så att tårarna rann. En av de skådespelerskor jag gillar är Reese Witherspoon och jag tycker att hon lyckas även med denna film. Visserligen spelar hon samma typ av karaktär som hon gör i många andra romantiska komedier, men hon gör det bra. Chris Pine och Tom Hardy har jag inte sett någonting av tidigare, men de var riktigt bra i sina roller de med. Att filmen dessutom innehöll både action och romantik gick hem här hos oss. Inte lätt att tävla om samma tjej!    :)
 
 
 
 
Så, gillar man Reese Witherspoon och vill få sig ett riktigt gott skratt är denna en film man absolut kan se.   :)
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!