Igår kväll när jag gick.....

Igår kväll när jag gick och lade mig värkte mina ben och jag måste ha fått mig lite träning ändå genom all städning. Idag tog det emot lite att gå ut och gå då jag fortfarande tyckte synd om mina ben, men ut kom jag och en promenad blev det. Så, först en promenad till dagis för att lämna av Elias, som direkt begav sig till sandlådan för att leka, sedan en promenad hem. Jag hade tänkt gå en lite längre sträcka från början, men då det började småregna gick jag raka vägen hem istället för att ta omvägar. Är ändå nöjd och det var skönt att få frisk luft, dock börjar det bli mer och mer kallt nu på morgnarna. Hutter.





Nu ska Simon och jag snart åka iväg in till stan för att handla lite mat. Jösses, klockan är nästan snart lunch!  :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!