Målat en tavla.

Jag har tänkt tanken så många gånger tidigare, men aldrig hunnit med. Nu, när vi inte kunde ta oss till ÖppnaFörskolan men ändå skulle hitta på någonting, bestämde jag mig för att det var dags. Så, idag har Elias målat en tavla. Sin allra första tavla! Jag bestämde färgerna så att den passar in på hans rum, och sedan målade han på. Jättefin blev den tycker jag. Kul hade han och stolt är han - vilket är det viktigaste.   :) 















Jag har bara akrylfärg så det är det vi målar med, men det går bra det också. Målarduken har jag köpt billigt på DollarStore för 10:- (erbjudande då var tre målardukar för 20:-), och då kan man måla på bäst man vill. Elias kommer helt klart att få måla fler tavlor.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

vilken fin tavla det blev. han kommer bli konstnär så fint som han målar. när isabell målar slutar allt i en brun svart nyans, kanske skulle låta henne göra en tavla, hon tycker om att se sina allster uppsatta.

2011-10-06 @ 18:42:18

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!