Idag skiner solen.....

Idag skiner solen, Elias är på dagis och leker, Simon sover, gubbsingen jobbar (just nu hemifrån), jag har knäppt igång tvättmaskinen, och sitter nu framför dator med en kopp kaffe. Mmmm.... jag är en rutinmänniska.   :)

Idag ska jag fortsätta kika runt efter någonting att ha på dopet, samt försöka plocka och stryka undan gårdagens tvätt under förmiddagen. Efter lunch måste jag sedan åka till BVC för vägning av vår fyramånaders Simon, mest för att det är kul att ha en vikt och se hur stor han är. När jag sedan hämtat Elias på dagis idag bör vi ta oss iväg till stan och beställa mat till dopet så att även det är gjort. Får se ikväll om vi hann med allting, eller om det blir helt andra saker som prioriteras. Egentligen är det det som är så skönt med att vara mammaledig, man kan ta dagarna som de kommer.    :)

Ha en bra onsdag!
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!