Rätt skönt att vara liten!

I eftermiddags tog Elias och jag en kort promenad till affären för att handla lite diverse som behövdes hem, samt hämta ut två paket till mig. På vägen hem sken solen oss i ögonen, och då valde Elias att åka vagn istället för att gå. 




Åh, vad jag önskar att jag också kunde krypa ner i en vagn, dra skärmmössan för ögonen, gosa in mig så att det var varmt, sedan bara bli runtskjutsad, njuta av frisk luft och vaggas till sömns. Ibland är det rätt skönt att vara liten! Nu somnade inte Elias, men ändå - tänk så underbart! Jag var helt klart avundsjuk.   ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!