På eftermiddagen var....

På eftermiddagen var jag och Elias ute en sväng. Det blev ingen promenad som jag hade tänkt, istället skottade Elias snö lite här och var på gården. Jag förstår inte hur han orkar med att skotta och bära snö som han gör, men full fart var det. Jag blev helt slut efter några få tag som jag tog, så tillslut intog jag stolen och tittade på när Elias fortsatte med sitt. Roligas var att göra snöhögar vid pappas bil, tyckte Elias. Han skrattade och log hela tiden. Lille söte kille.









Ska också tillägga att Elias var varmt och skönt klädd med galonisar och allvädersstövlar, och frös inte alls när vi gick in. Jag å andra sidan var inte alls bra klädd utan hade genomblöta skor och strumpor och frös, det var därför vi gick in till slut. Inte alls rutinerat och måste ändras på nästa gång.   ;)
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!