Krassligare och krassligare.

Söndagmorgon, känns det som. Men, visst är det lördag idag? Är helt vilse i dagarna då Elias och jag var hemma igår, och det då faktiskt bara var fredag. Det innebär dock att jag/vi har ytterligare en dag att bara vara hemma på, och förhoppningsvis bli friska på.

Igår gick stora delar av dagen åt att sova. Elias somnade strax efter tio på förmiddagen, och jag kanske en halvtimma senare, sedan sov vi till klockan tre på eftermiddagen! Var jätteskönt att få sova, och Elias piggnade på sig ordentligt. Han hostar fortfarande, Elias, och näsan rinner, men ändå har han kraft att springa runt, leka och hoppa. På bättringsväg konstaterar jag. Jag däremot blev krassligare och krassligare, så nu har jag samma hosta som gubbsingen har haft i en vecka, näsan har börjat rinna, och på huvudkontoret har de dragit ner på bemanningen så det är nog bara en stackare där uppe som sliter för att få någonting över huvudtaget att fungera. Med andra ord kommer jag att ta dagen som den kommer idag, och ser redan fram emot att sova efter lunch.

Nu blir det sen frukost, a lá smörgåstårta - det är så det blir här hemma när vi tycker synd om oss själva.  ;)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!