Diskat.

Nu på förmiddagen har Elias och jag diskat. Och, diskat. Och, diskat igen. Eller, Elias var med första vändan, sedan har jag hunnit gå två omgångar till. Elias var jättenöjd när han också fick diska, eller tvätta traktorn och bilen som han egentligen gjorde. Söte kille!

 




Och, det här med att disk är avkopplande under camping...... Jag kanske ska rätta mig själv lite där: det är avkopplande om man inte behöver göra det allt för ofta under en och samma dag.     ;)
Nu far vi vidare. Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!