Jag börjar förlora.......

Jag börjar förlora min gosing Elias. Tidigare har Elias alltid velat gosa och mysa med mig, och när han har sökt tröst eller närhet har han varsamt strykit mig över handen. Det har varit jättemysigt. Nu börjar han bli allt mer och mer pappig. Det har han i och för sig alltid varit, men när det gäller mys och gos är det mig Elias har kommit till. Nu vill han inte att jag tar upp honom för att gosa, när han har vaknat i vagnen. Han vill inte att jag nattar eller gosar med honom på kvällarna. Han vill inte att jag tröstar honom när han blir ledsen. Det är bara pappa som gäller. Jag vet inte om det är det att Simon upptar så mycket av min tid, och att Elias känner att det är pappa han står närmre. Eller, det faktum att jag är mycket mycket strängare än pappa, och då vill han heller inte gosa med mig. Eller, så är det en period i hans liv. Oavsett vad så är det bara att acceptera, men det känns jätteledsamt att det inte är som förut. Vill ha min gosing tillbaka!!!!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!