'Ejia rita pappas dator'.

När jag kom hem idag från jobbet berättade gubbsingen att Elias hade velat rita på pappas dator under förmiddagen. Gubbsingen hade försökt förklara att han inte hade något program som Elias kunde rita med, men Elias hade fortsatt säga 'Ejia rita pappas dator'. Flera gånger. Tillslut hade gubbsingen gått in i vardagsrummet där datorn låg och gjort följande upptäckt:




Elias löste problemet och ritade ändå på pappas dator. Ojojojojj så jag skrattade! Gubbsingen och jag konstaterade dock att det var tur att det var hans dator och inte min som blivit smyckad.    ;)
Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!