Sovit och myst med Simon

När Elias var liten sov jag ofta tillsammans med honom, i sängen, i soffan, i fåtöljen. Jättemysigt var det. Nu blir det inte så många tillfällen då jag sover med Simon, och jag kan sakna mysstunder med Simon som jag hade med Elias. Men, under eftermiddagen har jag sovit och myst i fåtöljen ihop med Simon då både han och jag var jättetrötta. Och, så underbart det var att vakna upp och ha lite kraft igen!

Så, nu ska vi leka en stund till med småkillarna innan det är dags att först lägga Simon och sedan Elias. Jag är så där skönt avslappnad och trött, och bara är.   :)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill bara skicka lite styrkekramar och säga att det blir bättre snart! Bara kidsen blir några månader till så ska du se att allt kommer flyta på mycket bättre för er allihopa. kram Jag är för övrigt ledig mellandagarna om ni vill komma och leka med oss!

2011-12-05 @ 19:51:25
URL: http://busenochgrodan.blogspot.com/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!