Lite inskolning.

Då har vi varit iväg på lite inskolning på dagis idag, för det var nog lite grand det det var. När vi kom dit började Elias direkt leka med vattenlandet (eller vad det nu heter), men kom efter en liten stund tillbaka till mig för att ta av sig sina stövlar så att han kunde plaska på bäst han ville i vattnet. Jag satte mig i skuggan tillsammans med Simon, som sov i vagnen, och satt där och njöt av att bara vara och se glada lekande barn överallt. Dagis är verkligen jättebra för barn, tycker jag, och Elias kommer att få det så bra när han börjar där igen nästa vecka. På dagis hade de nu till och med en vattenslide där barnen åkte och lekte - hur kul som helst! En av dagisfröknarna bjöd mig på en kopp kaffe, och när vi till slut skulle gå hem var det en trött Elias som lutade sig tillbaka i vagnen och bara var.    










Inför dagis nästa vecka måste vi nu se till att komma ihåg att köpa foppatofflor, eller andra enkla sandaler, så att Elias kan ha någonting på fötterna och ändå plaska runt i vattnet. Sandaler som torkar fort. Kom ihåg!  :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!