Det är torsdag morgon.....

Det är torsdag morgon, solen skiner, och jag har åter fått sova en hel natt. Lycka! Elias är inne i en lugn period och vaknar inte alls under natten, vilket givetvis gör att vi får sova ut, gubbsingen och jag. Jag hoppas att detta lugn håller i sig. Att jag sedan heller ej haft ont i varken ljumske eller foglossningar under natten gör att jag verkligen är utvilad på morgonen.

Så, snart bär det av till jobbet för ytterligare en dag i Kärleksveckans tecken, och idag kommer det vara mest föreläsningar för klassens del. Vi ska även se till att få färdigt tavlan. Det är nog allt.

Ha en bra torsdag! Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!