Planerar kvällen.

Har nu kommit hem från jobbet och planerar kvällen - och den blir fullproppad med jobb. Varje termin lovar jag mig själv att jag måste vara mer välplanerad och börja med saker i tid på jobbet för att slippa stressa, men varje termin upptäcker jag att jag lik för benat hamnar i samma situation som alltid. Jag vet inte hur, eller vad, jag ska göra för att bryta denna icke så smarta cirkel. Men, jag får skylla mig själv, stressa och se till att jobbet nu blir gjort.

Gubbsingen ska i alla fall hitta på något roligt med Elias ikväll, vilket är jättebra. Det innebär att jag får lugn och ro här hemma en stund så att jag kan sitta med mina omdömen. Dags att börja skriva!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!