Lite ensam...

Söndagkväll. Lille killen ligger och sover i sin säng, något oroligt. Nu ikväll hade han 39graders feber, så det blir att stanna hemma imorgon från dagis och jobb. Jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt nu ikväll innan Elias vaknar och vill sova i vår säng nära mig. Det vore bra om jag hann förbereda material till min vikarie imorgon, fixa lunchlådor, fixa tvätten, ställa ut tunnan och annat smått och gott.

Även om jag har Elias som håller mig sällskap, och han kommer säkert att sova bredvid mig nu några nätter, så känner jag mig ändå lite ensam.... Det är alltid en trygghet att vara två. Det är alltid skönt att ha någon som rår om en. Jag saknar gubbsingen.... Det är lååååååångt kvar till fredag.

Jag fick i alla fall en bukett blommor härom dagen, innan gubbsingen åkte iväg, som får trösta mig lite. Tack, älsklingen!!!


Nu pyssla och sedan sova!
Bye bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!