Har nästan följt planen.

Har nästan följt planen ikväll. Nästan. När Elias skulle läggas däckade jag i soffan, så gubbsingen fick ta läggning och fixa middag. Men, vi åt tillsammans, har myst i soffan tillsammans, och nu ska vi gå och lägga oss. Tillsammans. Inget tomtande för mig inatt inte.   :)

När jag hämtade Elias på dagis idag var han ute och lekte. Dagisfröken berättade att Elias varit jätteduktig idag och varken använt/behövt napp eller snuttefilt, förutom när han skulle sova. Istället har han lekt hela dagen, och plaskat i den lilla vattenpölen de har, så att alla extrabyxorna gått åt och blivit blöta och smutsiga. Tillslut fick han gå i bara blöja eftersom han blötte ner sig hela tiden. Lille killen. Är så glad att han gillar dagis mer och mer. Och, är glad att det är bra väder så att de kan vara ute om dagarna.

Imorgon är det åter en ny intensiv dag och jag tror att jag har koll på allt. Så, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova i i alla fall sex timmar. Så skönt det ska bli!

Sov gott! Nighty-night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!