Dra upp dragkedjan - check!

En gång hann jag med att visa och öva på hur man stänger jackan med Noel i förmiddags. Sedan satt det! Gissa om Noel var stolt! Så kul! Nu han har stängt jackan tre gånger själv, och visst förstår jag att vi kommer att få hjälpa honom stänga jackan några gånger till och framför allt när vinterjackan kommer fram då den är tjockare och byngligare - men snart behöver han ingen hjälp alls längre. Våra dagar att hålla koll på och stänga jackor är över. I alla fall i ca.25år till. Sedan hjälper vi gärna eventuella barnbarn med det. Men nu, check på den!       :) 

 
En mycket nöjd Noel idag efter andra gången (för första gången hann jag inte med):  
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!