En fredag hemma

Vi fortsätter med vab här, men idag är alla tre killarna hemma. Noel är fortsatt förkyld med rinnande näsa, men har ingen feber idag. Dock vaknade Elias upp med halsont och hes röst, och då han ville vara hemma blev även Simon lite sympati-förkyld och ville vara hemma även han. 
 
Så, vi kör hemma-häng och fredagsmys tillsammans, jag och killarna, denna förmiddag. Efter lunch tar P över och jag åker till jobbet för att ta eftermiddagens lektioner. Känns lite överdrivet, såhär en fredagseftermiddag, men jag kan inte låta bli att bli stressad över att det efter påsklovet endast är åtta veckor kvar för 9orna tills de slutar skolan och att missa lektioner (oavsett om det är jag som är borta eller eleverna själva) så går vi miste om viktig tid. Så, vi varvar hemma-häng och jobb idag, P och jag. 
 
Regn ute och förkylda killar = fredagsmys i soffan. 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!