Fredag och fredagsmys

- Ta med kaffe och kom ner till lekparken! 
 
Det var vad P sade när jag ringde och frågade var han och killarna var när jag kom hem till ett tyst hus idag efter jobbet. Visserligen blåste det lite, men åh så mysigt att ta en liten fika nere vid lekparken efter arbetsveckan. Perfekt sätt att varva ner. Nu blev vi inte långvariga och medan jag tog en liten promenad hem cyklade Elias och P, medan Simon och Noel åkte cykelvagn. Alla nöjda och glada.       :)  
 
foto taget med min iPhone 
 
 
Efter middagen ikväll bestämde Elias att vi skulle ha fredagsmys, och chipsmys. Så, tre killar bänkade sig i soffan med en varsin liten skål chips. Kan inte låta bli att tycka att de är lite söta. Vid lunchtid ringde de från förskolan idag då de trodde att Simon håller på att bli magsjuk, och P fick hämta hem killarna. Men, än så länge är alla friska (bortsett från två rinnande näsor) och vi hoppas hoppas att vi får förbli friska. 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Nu fortsätter vi med fredagsmys här.
Hoppas ni har haft en bra fredag och får en härlig fredagskväll! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!