Lekparkshäng...

 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Igår var första dagen av läsåret 2014-2015 och förmiddagen spenderade jag på jobbet för att träffa mina arbetskamrater, vara med på APTn, samt fylla i en ledighetsansökan igen. Vid lunch åkte jag sedan hem för att lösa av P som varit hemma med killarna, och sedan var det killarna och jag hela kvällen då P hade hangar-kväll. Idag har P varit på jobbet som vanligt, och Elias, Simon, Noel och jag har hängt på stora lekparken tillsammans med vänner denna förmiddag. Härlig konstrast mot gårdagen och jag måste erkänna att jag föredrar att vara mammaledig just nu och ser fram emot hösten. För Elias och Simons del blev det en väldigt lyckad tur till lekparken då de dels fick leka med kompisen T, men även träffade på gamla förskolekompisar som nu går på fritids, samt granntjejen M. 
 
Nu ska det bli gott med en väldigt väldigt sen lunch, sedan får vi se om vi ska åka in till en tur till stan eller om det blir lek och häng här hemma. 
 
Hoppas att ni har en bra onsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!