Cykeltur med stopp

Det var länge sedan vi var på tur och Elias fick cykla, så idag var det dags. Jag har gått och dragit mig för att låta både Elias och Simon cykla medan jag går med Noel i vagnen, men det gick bättre än jag trodde att det skulle göra. Visst behöver de båda påminnas om att de inte kan cykla på och samtidigt titta bakåt, eller att plötsligt svänga och köra framför den andra så de krockar, men med lite övning så kommer det att gå bra. Så, cykelturer kommer det att bli nu framöver. Idag stannade vi till på biblioteket en liten stund, för att sedan gå/cykla till den närliggande mataffären för att handla mellanmål och diverse som behövdes hem, för att slutligen gå/cykla hem. Det var ingen jättelång tur vi tog, men Simon är ordentligt trött nu. Det tar på krafterna att cykla.         ;) 
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Nu ska vi ta oss in till stan en sväng och försöka köpa en ståbräda till vår Emmaljunga-vagn så att Simon kan hänga på där när han blir trött under våra promenader. Ser fram emot att ta en PW i samband med att jag lämnar Elias och Simon på förskolan under hösten; Elias cyklar, Noel sitter i vagnen, Simon står och hänger med, och jag PWar. Kommer att bli jättebra!       :) 
 
Hoppas ni har en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!