Kuddar och en ny liten docka

Idag har vi varit in till stan för att handla diverse hem, bland annat sovkuddarna behöver bytas ut så ett stopp på Jysk blev det. Jag vet inte hur ofta man bör byta ut sina kuddar, men våra ser inte alls fräscha ut längre så idag var det dags. Sedan har jag glömt bort att knytet också behöver en liten kudde, så ett stopp på BarnensHus där en sådan inhandlades blev det också. 
 
Att handla på en leksaksaffär utan att Elias och Simon får något med sig nu är svårt. Det går, men det är svårt. Idag fick Elias en gitarr som han vill lära sig spela på, och blev jättenöjd med den. Simon fick en egen liten docka. När vi väntade Simon fick Elias en liten docka av mummu som han kunde pyssla om medan jag ammade och pysslade om Simon. Nu har Simon också en egen liten bebis att pyssla om, som han blev jättenöjd med. 
 
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
 
Nu, handla mat medan P är hemma och lägger killarna. Bloggat i farten. 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Ami! Hur har du det? För första gången i livet skriver jag på en blogg...Jag har själv skapat en nu, en litteraturblogg på spanska. Det var en uppgift för skolan :D Hoppas att du och grabbarna har det bra och att vi kan ses mkt snart! Tänker på er!!!

2013-09-27 @ 11:21:41
URL: http://miblogliterario.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!