En skön morgon och nu är dagen igång

God morgon! 
 
Morgnar som denna, när vi har tid och varken Elias eller Simon sätter sig på tvären, är guld värda. Jag kan inte annat än bli glad. Tydligen var det så pass soligt ute nu på morgonen så att båda ville ha solglasögon på sig, och jag kunde givetvis inte låta bli att ta kort. Söta killar!      :) 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
P jobbar, småkillarna är iväg till förskolan och nu ska jag ta mig iväg på kontroll hos barnmorskan och sedan väntar en vanlig arbetsdag. Tre dagar kvar. 
 
Hoppas ni har en bra onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!