Äntligen helg och nu ska här skottas!

Äntligen helg! 
 
Dagarna går just nu mest ut på att vakna, jobba, laga middag, leka och sova. Hela denna vecka har det varit fullt upp på jobbet, och när kvällen väl har kommit har vi alla varit så trötta och precis orkat med det vi ska. I onsdags kväll hade vi föräldramöte på jobbet och efter en 11timmars arbetsdag var jag så uppe i varv när jag kom hem och fortsatte jobba lite, vilket resulterade i alldeles för få sovtimmar. Jag talade om för P att sex timmar sömn inte alls räcker för att jag ska orka längre, och fick svaret att inte ens 11timmars sömn räcker.     ;) 
Underbart är i alla fall att solen har varit framme varje dag denna vecka, även om det har varit kallt tors-fre. Att bara gå över till ICA-butiken som ligger intill jobbet har gett sol, frisk luft och energi, vilket har varit jätteskönt. 
 
Idag skiner åter solen och Elias har tillsammans med sin pappa gått ut och tagit sig an att skotta altanen. Eller, i alla fall en liten stig fram till grillen. Det är mars-månad nu, och hemma hos oss betyder det att vi kan börja grilla. Äntligen! Får se hur långt de kommer idag dock. Det är inget lätt jobb de har gett sig på.  
 
 
 
Hoppas ni har en skön lördag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!