Midsommarafton 2013

Det är midsommarafton och vi har verkligen bara tagit det lugnt här uppe i stugan idag. Varken P eller jag är egentligen mycket för midsommardans etc (även om Elias ett tag ville dansa runt en riktig midsommarstång då min lilla inte dög), så precis som förra året valde vi att bara vara och njuta av dagen på vårt vis. Midsommarlunch åt vi tillsammans med Ruth nere på udden och njöt av utsikten (första bilden), sedan har killarna åkt en massa fyrhjuling (Elias glömde då snabbt bort det här med dans runt midsommarstången), vi har smakat på Ruths midsommartårta till eftermiddagskaffet, och kvällen avslutades med grillat hos Ruth igen. En perfekt midsommar med andra ord, precis som vi vill ha det.        :)

Några bilder knäppta idag med min iPhone som har hängt med: 

 

 

 

 

Även magen med knytet fick komma med på kort idag. Jag har varit jättedålig på att fotografera magen, men den hänger med och det är en väldigt lugnt knyte där inne, än så länge. 

 

Hoppas att ni har haft en riktigt skön midsommar, ni också! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!