Uppe och tomtat en tomte

Såhär års brukar jag vara uppe och tomta om kvällarna och nätterna. Jag tycker det är mysigt. Ikväll, bättre sent än aldrig, har jag börjat måla vår blivande adventskalender som jag räknar med ett vi ska ha i några år. Första omgången är målad och nu ska tavlan få torka inatt, och jag sova. Visst skulle det kunna bli bra som det ser ut nu!?!      ;)

(Det färdiga resultatet återstår att se hur det blir, hoppas att småkillarna kommer att tycka om den.)    

 

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Nighty-Night! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!