Klickat hem armband från Campadre

Jag har fått dille på armband. Jag vet inte vad det är, men om jag ska gå ut känner jag mig lite uppiffad så snart jag har armband på mig. Idag har jag klickat hem tre armband och jag hoppas att de är lika fina som de är på bilden. Jag har redan tidigare fått för mig att Baglady har snygga armband och när de nu är nedsatta är det perfekt tillfälle att klicka hem några. Jag har tänkt att variera lite, så den svarta och turkosa har jag tänkt använda var för sig, samt tillsammans till matchande kläder. Borde fungera?  
 
 
 
 
Armbanden ovan, samt några Apple-accessoarer, har jag klickat hem från Campadre. Blir man medlem hos Campadre får man dagligen hem tips på erbjudanden och man kan beställa hem varor till bra priser. Dessutom är medlemskapet gratis. Vill du bli medlem kan du klicka här.   ;)
Just nu har Campadre erbjudande på Baglady-smycken, Marc by Marc Jacobs solglasögon, Apple-accessoarer, Esprit-smycken för att nämna några.    ;)  
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!