Elias vill åka - nu!

Denna förmiddag har vi pratat mycket om att Elias snart ska åka iväg på husbilssemester tillsammans med sin mummu, ukki och kusin Oskar. Ojojoj så han längtar. Han vill packa nu, och åka nu. NU. Jag har lyckats övertala honom att vi börjar packa lite smått nu men att vi får åka någon annan dag. I mitt huvud försöker jag gå igenom vad han kan behöva under en vecka, men mest snurar allting runt runt. Jag har börjat skriva en lista för att inte glömma något. Det här är stort för mig också. Att Elias åker iväg från mig, från oss, i en hel vecka. Det kommer inte alls gå nöd på vår Elias, och det är helt på tiden att han far iväg med mummu och ukki på semester. Men, jag då? Hur ska jag klara mig? Jag har varit ifrån Elias högst en natt några få gånger, så detta blir helt nytt för mig. Gissa om jag passar på att gosa och mysa med Elias om dagarna nu. Jag vet att så snart vi kommer hem till mina kära föräldrar kommer jag vara den han bryr sig minst om, så jag passar på.  
 
Hursom, Elias och kusin Oskar kommer att ha det jätteroligt under sin husbilssemester tillsammans med mummu och ukki. De, å sin sida, har planerat fartfyllda dagar med lek och massa kul, så det kommer verkligen inte gå någon nöd på killarna. Och, Elias längtar. 
 
 
 
 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!