Det blev en liten stund på......

Det blev en liten stund på Minilandet nyss efter frukosten. Mellan halv tio-tio var det bara jag och småkillarna där, tillsammans med ledarna, vilket var väldigt lugnt och skönt. Medan Simon gick runt runt med en dockvagn satt Elias och jag och målade. Åh, så skönt det är att sitta i lugn och ro och måla med Elias. Jag har sagt det förut men säger det igen: jag är så glad att han tycker om att måla och pyssla. Även Simon satte sig en stund för att måla, för att sedan fortsätta leka. Minilandet är ett perfekt ställe att pausa på ibland.      :) 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!