Hmmm.... Jag tycker jättemycket....

Hmmm.... Jag tycker jättemycket om att måla. Men, jag kanske inte är så bra på det.... Väggarna i lillrummet har i alla fall målats två gånger, Elias har hjälpt till båda gångerna, och nu har jag gett mig på fönstren. Efter första omgången vit färg nu ser det inte alls bra ut. Jag hoppas verkligen att det blir så bra som jag vill att det ska bli efter andra, eller kanske tredje, omgången. Håller tummarna. Färgen på väggarna var heller inte riktigt som vi trodde, den är mer blå än grön, men det kommer ändå bli bra och jämfört med tidigare blir det ett jättelyft. Jag får helt enkelt bara tänka om när det gäller små detaljer i sovrummen.     ;)  
 
Stiligaste målaren idag var helt klart vår Elias i fin skjorta.    :) 
 
 
 
 
Bye Bye! 
 
 
 
Update: efter andra omgången färg ser fönstret mycket bättre ut. Tack snälla gubbsingen för att du fixar!    ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!