En Lego-brandbil

När gubbsingen kom hem från jobbet i eftermiddags hittade han mig och Elias på golvet. Simon sov och då passade Elias och jag på att öppna Lego-lådan Elias fick av min morbror och hans Anneli igår. Och, så satt vi där och knåpade. Jag försökte läsa mig till monteringen, Elias monterade ihop och lekte med lego-gubben, och sedan hjälpte han till att sätta dit hjul och annat som han klarade av på brandbilen. Riktigt mysigt var det. Jag tycker om att leka med Lego. Och, Elias och min arbetsfördelning passar oss perfekt: jag bygger ihop och Elias leker sedan med den färdiga leksaken.     :)





Tack snälla Lasse och Anneli för presenten Elias fick! Och, givetvis bilarna som Simon fick.    ;)
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!