Svårt att stiga upp imorse

Fredagmorgon. Jösses, så svårt jag hade att stiga upp imorse. Det var så skönt att ligga i sängen, under täcket och småslumra, men till slut tröttnade Elias på mig och sade rakt ut att det faktiskt var dags att stiga upp och då klockan var efter åtta fick jag ge mig.

Så, nu har sen frukost intagits och idag ska vi bara vara hemma, packa lite och fixa inför helgen. I eftermiddag åker vi åter iväg och trots att vi sågs förra helgen ska det bli kul att träffa bror, Karin och Oskar igen. Elias vill åka redan NU så att han kan leka med Oskar.   :)

Bye for Now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!