Sitter med morgonkaffet framför......

Sitter med morgonkaffet framför datorn och kikar igenom nyheter samt tar en bloggrunda. Håller så smått på att återhämta mig efter natten som varit allt annat än lugn och skön. Två sköna nätter i rad räcker, tycker tydligen våra småkillar. Simon har sovit oroligt och velat äta ofta, och det ska då tilläggas att han var så trött när han åt kvällsgröten så att han inte orkade få i sig hela portionen. Elias har också sovit oroligt, sovit inne hos oss nästan hela natten, och då och då har jag vaknat av en fot som kommit flygande och landat i ansiktet eller på bröstet på mig. Inte alls mysigt. När Elias sedan sover hos oss får jag inte plats att amma Simon liggandes och småslumra, vilket har gjort att jag varit vaken mycket mer än jag brukar. En trött Ami idag, med andra ord.   

Idag har vi dock inga som helst planer utan ska bara vara hemma under förmiddagen, Simon och jag. Det ska i och för sig tvättas, sorteras tvätt, städas, lagas mat, diskas och allt det där vanliga, men ingenting utöver det. Får se om det blir någonting annat under dagen.

Ha en bra onsdag!   :) 
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!