Elias bjuder på lunch!

Nytt år och det är dags för den här nojiga mamman att börja våga låta killarna göra saker. (Vilket faktiskt känns jättebra!) 
 
Så, idag har Elias lagat lunch: köttbullar med spaghetti. Så gott! Och, han gjorde köttbullarna helt själv från början. (Jag hackade upp löken, men annars gjorde han köttbullarna själv.) 
 
Givetvis dokumenterade jag vår kock idag: 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
Nu har Elias lagat mat tillsammans med mummu några gånger redan, men för mig var detta första gången. Och, han ska absolut få fortsätta laga mat. Nästa gång ska han göra biffar på samma ingredienser har han bestämt. Älskade sötnöten! Sedan kom både Elias och Simon vid matbordet på att de så småningom kan gå hem från skola/fritids och laga middag så att den är klar när P och jag kommer hem efter jobbet. Måste nog videofilma dem när de säger det igen, så att vi har bevis och kan påminna dem om några år.  ;)    
 
Hoppas ni har en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!