Vår söndag

Denna söndag har vi hängt här hemma då Noel igår låg magsjuk under förmiddagen. Kan inte låta bli att bli imponerad av hur snabbt barn återhämtar sig då Noel redan igår kväll dansade och studsade runt här hemma, och idag har lekt ute samt klättrat i träd. Så skönt att han är sitt vanliga jag igen. Jag och killarna blir dock hemma även imorgon för att vänta ut de 48timmarna i karantän. Jag har till och med mailat med Elias fröken för att fråga om de vill ha honom till skolan imorgon (tänker på skolplikten), eller om det är ok att han blir hemma (vilket det var). 

 

Några kort från vår helg nedan. Simon ritade klart och tydligt att han inte alls hade lust att vara hemma idag utan mycket hellre hade åkt till badhuset och åkt vattenrutschkana. Elias, han var mer än nöjd med sin nya cykel som han fick idag som en några månader för tidig födelsedagspresent.        :) 

 

 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Det har varit en intensiv vecka, denna vecka. För över ett år sedan köpte jag en månadskalender/whiteboardtavla som vi använder som veckokalender och skriver upp veckans händelser på för att ha koll. (Kan vara jag som har mest koll. Är lite osäker på om killarna ens kikar på den....) Denna vecka har det varit något varje dag nästan. Ser ovan på bilden att jag har glömt att skriva in att jag hade utvecklingssamtal måndag-tisdag kväll och slutade sent, samt båda kvällarna åkte in till Uppsala för att ena kvällen lämna bilen på verkstan och nästa kväll hämta hem den. Ibland går det verkligen i ett. Är så tacksam för att mina älskade föräldrar kunde komma och ta hand om killarna i några dagar. Hoppas att nästa vecka blir något lugnare. Dessutom måste jag leta bland bilder på killarna så att jag kan skriva ut och sätta in bilder i ramen på kalendern. Jo, och köpa nya whiteboardpennor då våra håller på att ge sig igen.  
 
Nu dags att ta kvällen och hoppas på att Simons magont inte blir något mer och att resten av oss klarar oss från att bli sjuka. Hoppas hoppas hoppas..... 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!