Tur och retur Värmland

I helgen var det tänkt att vi skulle hälsa på mina kära föräldrar, bror och familj, samt fira vanhamummu då hon fyllde 85år i veckan. Vi kom fram sent igår kväll, och tyvärr blev det ett alldeles för kort besök för oss då Simon vaknade med magsjuka imorse. Suck! Nu hann vi med att ses idag, lördag, medan Simon satt i karantän uppe i vårt sovrum. Men, då jag vill minimera risken att någon mer smittas, samt är rädd för att fler av oss kommer att bli sjuka, åkte vi hem igen ikväll. Så typiskt då killarna inte har träffat kusin O sedan husbilssemestern i somras, och vi inte har hunnit umgås med min familj på länge heller. 

 
Gissa om det var skönt att ta en promenad och få frisk luft efter att ha varit inne med Simon nästan hela dagen. Även Noel hängde på och strosade runt kvarteret. 
 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
Nu hoppas hoppas hoppas jag att detta är en helt 'vanlig' magsjuka och inte vinterkräksjuka. Nu har Simon visserligen inte haft vare sig feber eller ont i kroppen idag, men då han endast kräktes fyra gånger och sedan var pigg (och hungrig!) är jag rädd för att kräkningarna kommer tillbaka efter några dagar som det gjorde för två år sedan. (Då låg alla killarna magsjuka en dag, var kräkfria fyra-fem dagar, och låg magsjuka sedan en dag till igen.) Vill inte vara med om det igen.... Vi får se vad morgondagen bjuder på. Nu sova. 
 
Hoppas ni har haft en skön lördag och är friska! 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!