Vab, stress och vardags-pussel

Det är redan onsdag och dagarna rusar förbi. Jag hinner inte med... 

I helgen fick Noel ögoninflammation och både måndag och tisdag har P och jag pusslat med vab så att vi får dagarna att gå ihop. Jag har jobbat förmiddagar och sedan hängt med killarna när P har åkt till jobbet. Med vab-eftermiddagar har min planeringstid på jobbet försvunnit, vilket så klart har bidragit med att jag hamnat efter mer och mer på jobbet. Dessutom har jag på jobbet haft möten som jag ska på, vilket gjort att mina kollegor har fått ta lektioner åt mig. Känner mig smått stressad. 

För att peppa killarna, så här i mörkret, hittade de en liten bokpresent i sina saccosäckar härom dagen. Noel, sötnöten, satte sig direkt och läste Bamses sagor 'själv'. Simons lättlästa riddarbok har vi läst ut nu, och någon kväll får vi ta en av Elias Sune-böcker som han fick och börja läsa. Alla tre killarna väldigt nöjda.         :) 


(null)

(null)



Nu väntar två dagar med Läslyftet i Stockholm för mig. Dags att rikta uppmärksamheten mot kursledarna. 

Bye for now! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!