Lördag...

 
Foto taget med min iPhone
 
 
Det är lördag och ute skiner solen. Så skönt! (Även om det fortfarande är rackarns kallt.) Halsont och ont i örat hänger fortfarande med smått, men jag känner att jag måste orka göra något ute idag då både Simon och Noel smått börjar bli uttråkade och klättrar på väggarna. (Framför allt på kvällarna är det ett jätteliv här.) Nyss nämnde Noel att han vill till en stooor lekpark och leka, så vi får se om det blir det eller om killarna äntligen ska få prova sina nya skridskor. Nu väntar dock lunch, och jag tror att framför allt Elias är hungrig då han fortfarande inte har hunnit äta frukost då han började bygga tekniklego med sin pappa och fastnade där.       ;)
 
Ha en skön lördag!
Bye!  
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!