Frisk luft!

Vi har varit inne sedan i fredags, Noel, Simon och jag. Visserligen tog jag en snabbtur till ICA Maxi i söndags, men annars har vi varit hemma och oj så det tar på krafterna. Så, för att inte vi ska säcka ihop totalt här hemma tog vi i förmiddags en promenad ute (48timmar i karantän - check!) vilket var underbart skönt. Både Simon och Noel ville egentligen ta dubbelvagnen, men då jag inte har koll på status på den och även ville att de skulle få röra på sig så tog vi en promenad. Mycket nöjda killar som fick leka av sig i en smutsig snöhög, nöjd mamma som fick svänga in på vårdcentralen för att få hjälp med ett inflammerat nagelband, och mycket nöjda killar som fick köpå med kyckling-nudlar till lunch. Alla nöjda och glada.        :)

 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Nu väntar en eftermiddag med soffhäng till Sune på bilsemester, och sedan bara vara. 
Ha en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!